کسب درامد میلیونی از اینترنت

دسته بندي : کتاب » کسب و کار و پول
کتاب آموزش کسب درآمد اینترنتی در ایران
در قالب pdf و متشکل از 29 صفحه

آموزش قدم به قدم شما تا پولدار شدن
آموزش جدیدترین روشهای کسب درآمد
آموزش کسب درآمد از سایتهای خارجی معتبر
آموزش کسب درآمد از سایتهای ایرانی معتبر

بخشی از محتوای فایل دانلودی ::
با سلام خدمت شما دوستان عزیز , من قصد دارم بر طبق تجربه های  2ساله ی خودم در زمینه ی کسب درآمد آموزشهایی رو به شما دوستان عزیز که تازه پا به عرصه ی کسب درآمد از اینترنت گذاشته اید بدم.
دوستان توجه داشته باشید که در عصر ارتباطات امروز نباید به شکل قدیم فکر کرد و همیشه این روشهارو دست کم گرفت امروزه درآمدهای کلانی از این دهکده ی جهانی به دست کاربران آن میرسد که بعضی اوقات باور رقم های به دست آمده کمی مشکل است.
نه تنها در کشورهای خارجی بلکه در ایران نیز جهش الکترونیکی بزرگ با سرعت نور در حال پیشرفت است و کودک نو پایی که در کشورمان تلاش میکند تا بایستد نیازمند کمی تلاش و پشتکار
است.
از این رو دست کم گرفتن این گنج بزرگ کمی بیخردانه به نظر میرسد. امروزه دیگه لازم نیست مثل چندین سال پیش ما یک مغازه داشته باشیم تا بتوانیم یک فروشنده به حساب بیاییم و به سودهای کوچک آن بسنده کنیم
و نهایت تلاشمان جذب بازار شهر خودمان باشد. این حق ماست که بتوانیم کالای خودمان را به تمام کشور معرفی کنیم و با بازار روز کشور پیش برویم و در نتیجه آینده ای بهتر رو برای خودمان رقم بزنیم.
من به شما مژده میدهم که امروزه به صورت رایگان میتوان کسب درامد کرد حتی نیاز به کوچک ترین چیز ندارید همین که دارید این مقاله را مطالعه میکنید اولین نیاز ممکن برای هر کس است و شما تنها به یک کامپیوتر و یک ایمیل و یک خط اینترنت نیاز دارید , که به نظر میرسه همه ی این لوازم را دارید.
دومین لازمه ی این راه پر فراز و نشیب کمی اراده و ایمان است , ایمان به این که شما هم میتوانید . چرا شما فکر میکنید دیگران خوش شانس تر از شما هستند؟ به نظر من شما هم خوش شانس هستید چون در زمان بسیار مناسبی با این مهم آشنا شدید و قراره که پا به عرصه ی مبارزه ی الکترونیکی برای موفقیت بگذارید.
دوستان عزیز این روشها حاصل دو سال کار بی وقفه ی من بوده و برای باور کردن شما فیشهای دریافت پولهام رو برای شما به نمایش میگذارم. پس به من اعتماد کنید و همراه من باشید.شما تنها به  2تا  3ساعت کار در روز احتیاج دارید.
اولین کار برای شروع کسب درآمد اینترنتی جمع کردن کمی سرمایه برای شروع کار بزرگمان است.
نه نه اشتباه نکنید منظورم از جیب خودتان نبود , منظورم پولهایی ایست که قراره ما از سایتهای کیب درآمد بگیریم.
در ابتدا ممکنه که این مبالغ کم به نظر بیایند اما با مداومت در کار و داشتن کمی اراده و ایمان میتونید ببینید که چقدر این مبالق میتونند برای شما سرنوشت ساز باشند. من خودم در حال حاضر دانشجو هستم و دو سال پیش با دست خالی و با هیچ آموزش و یا دانشی که از قبل داشته باشم شروع کردم و در حال حاضر میتوانم خیلی راحت دستم رو درون جیبم بکنم حتی پدر من هم باورشون نمیشد که من بتونم از طریق اینترنت به چنین درآمدی برسم
دسته بندی: کتاب » کسب و کار و پول

تعداد مشاهده: 10797 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: Pdf

تعداد صفحات: 29

حجم فایل:1,456 کیلوبایت

 قیمت: 36,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    کتاب آموزش کسب درآمد اینترنتی در ایران
    در قالب pdf و متشکل از 29 صفحه