پروپوزال ارائه مدلی جهت مهندسی مجدّد ساختار سازمانی شرکت گاز گیلان به منظور توسعه فناوری

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
پروپوزال  ارائه مدلی جهت مهندسی مجدّد ساختار سازمانی شرکت گاز گیلان به منظور توسعه فناوری
دارای 27 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال:ارائه مدلی جهت مهندسی مجدّد ساختار سازمانی شرکت گاز گیلان به منظور توسعه فناوری

تعداد صفحه: 27صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...
پروپوزال مدیریت بازرگانی   گرایش : تحول
عنوان:
ارائه مدلی جهت مهندسی مجدّد ساختار سازمانی شرکت گاز گیلان به منظور توسعه فناوری

مقدمه
" لسترور"(1990) مي نويسد: آن هايي كه با صداي انقلاب صنعتي بيدار نشدند ملت هاي توسعه نايافته كنوني لقب گرفته اند. اكنون صدايي ديگر در راه است. آن هايي كه گوش خود را بر اين صدا مي ببندند به طور مسلم حاشيه نشينان فقير دنياي فردا خواهند بود. آن صدا چيست؟صداي مهندسي مجدّد(عبدی ها/قراخانلو ،1389:ص6) مهندسي مجدّد امروزه به يکي از متداول‌ترين رويکردها براي اصلاحات اداري در سازمان هاي دولتي تبديل شده است. اصول و تکنيک‌هاي مهندسي مجدّد جذابيت روزافزوني براي سياستگذاران، متخصصان و دانش‌پژوهان مديريت دولتي پيدا کرده است. در سالهاي اخير مهندسي مجدّد به عنوان يک تجلي قوي از نوآوري مستمر در بازتعريف ارزشها وفلسفه‌هاي اداري، و روشها و سيستم هاي بوروکراسي دولتي ظهور کرده است. اقتصاد جهاني دگرگوني پويايي راتجربه مي‌کند که سازمان هاي دولتي و خصوصي را نيازمند اصلاح ريشه‌اي در روش و طريق فعاليت خود ساخته است. بنابراين، شگردها و تکنيک‌هاي نو و استادانه اي براي مديريت سازمان ها ظهور کرده است تا اين تغيير را تسهيل کند و در اين ميان مهندسي مجدّد به عنوان يکي از برجسته‌ترين سيستم‌هاي انطباق با اين نظام نو و پيچيده ارايه شده است.به همين دليل است که مفاهيم مهندسي مجدّد مخاطبان روزافزوني را در بخش خصوصي و دولتي به خود جذب مي‌کند. ابزار و تجربيات مهندسي مجدّد در دستور کار تجديد سازمان بخش دولتي - در کشورهاي توسعه‌يافته و درحال توسعه، چه در سطح محلي و چه در سطح ملي- لحاظ شده و مورد پذيرش و قبول قرار گرفته است.( البدوی،1388:ص1)
در این فصل به کلیات موضوع تحقیق، شامل بیان مسأله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف، سؤالات، فرضیه ها و متغیرهای تحقیق پرداخته شده است.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 3749 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:162 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پروپوزال ارائه مدلی جهت مهندسی مجدّد ساختار سازمانی شرکت گاز گیلان به منظور توسعه فناوری
    دارای 27صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.