پروپوزال ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
پروپوزال ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7
دارای 35 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7

تعداد صفحه: 35صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...
پروپوزال مدیریت بازرگانی  گرايش: بازاریابی
                                                                                                                        

عنوان:
ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7

مقدمه
بازاریابی گردشگری یکی از مهمترین مولفه‌های مدیریت بازاریابی در عصر حاضر است که شامل پیش‌بینی نیازها و جلب رضایت گردشگران فعلی و آتی است، به طوری که فعالان این حوزه را در رقابت جدی با یکدیگر قرار داده است. اهمیت این مفهوم تا بدان جاست که کشورهای پیشرفته فعالیت‌های مهمی برای تقویت آن انجام داده¬اند از قبیل: همکاری نزدیک با تمام کشورهای همسایه، توسعه بخش‌های بازار گردشگری، تشویق ورود گردشگران در تمام مواقع سال و در نهایت، هدایت منابع بازاریابی به بخش‌هایی از بازار که گرایش به خرج کردن بیشتر دارند. تمامی این اقدام ها حاکی از نقش مهم بازاریابی گردشگری در تعیین سیاست‌های کشورها دارد. از این جهت، مطالعه و بررسی این موضوع مهم و ضروری است و یکی از انگیزه‌های پژوهش حاضر نیز افزایش آگاهی و توجه به این مقوله¬ی مهم در کشورمان است.
در این فصل به بررسی کلیات تحقیق پرداخته خواهد شد. به همین منظور ابتدا مسأله پژوهش بیان می‌گردد و سپس به تشریح و بیان اهمیت موضوع پژوهش پرداخته خواهد شد. در ادامه نیز فرضیات و اهداف پژوهش بیان می¬گردد و متغیرها و مؤلفه¬های تحقیق بصورت مفاهیم نظری و عملیاتی تعریف می¬شود.

بیان ¬مسأله
امروزه گردشگری در کشورهای مختلف، نیروی کلیدی پیشبرد و رشد اقتصادی کشور محسوب می¬شود (کیم و همکاران، 2006؛ لی و براهماسرین، 2013)  و با فراهم آوردن فرصت¬های استراتژیک، علاوه بر رونق محلی، موجب اشتغال¬زایی و ایجاد درآمد و کاهش فقر نیز می¬شود (لاچر و اوه ، 2012). به خاطر اهمیت گردشگری و نقشی که برای آن در جهت پیشرفت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قائل شده¬اند، مدیران و مسئولین منطقه¬ای و ملی در هرکجای دنیا برای گسترش این صنعت، برنامه¬ریزی و تلاش می¬نمایند (ژو ، 2013).
دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 5455 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:36 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:

    پروپوزال ارائه مدلی مناسب جهت بازاریابی گردشگری شیراز با توجه به مدل p7
    دارای 35صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.