پروپوزال بررسي تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال
پروپوزال بررسي تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین
دارای 15 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.

عنوان پروپوزال: بررسي تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین

تعداد صفحه: 15صفحه
فونت: B ZAR
فاصله سطرها: 1.15
منابع فارسی و لاتین: دارد
پرسشنامه و ضمائم: دارد
بندهای پروپوزال: عنوان، مقدمه، بیان مسئله، اهمیت و ضرورت تحقیق، اهداف پژوهش (هدف اصلی، اهداف جزئی)، فرضیه های پژوهش، تعریف مفاهیم پژوهش (تعریف مفهومی، تعریف عملیاتی)، روش تحقیق، طرح پژوهش، ابزار اندازه گیری، روش تجزيه و تحليل داده ها و...

پروپوزال رشته مديريت اجرايي گرایش بازاریابی


عنوان
بررسي تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین


مقدمه
محیط تجارت الکترونیک که مبتنی بر اینترنت است، این امکان رابه مشتریان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاههای اینترنتی اقدام کنند. باید خاطرنشان کرد که خرید به صورت اینترنتی براساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه براساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالااستوار است.
توربان و همکاران، تجارت الکترونیک را به صورت کانال جهانی توزیع کالا، و خدمات و مشاغل مدیریتی و حرفه ای تعریف می نمایند. B2Cتجارت بنگاه با مشتری با توجه به ارتباطات آنلاین کسب و کارها با مشتریان رشد چشمگیری داشته است. یکی از عمده عوامل موفقیت B2C یافتن خواسته های مشتریان در زمینه خدمت، کیفیت و قیمت می باشد(توربان و همکاران، 2008). در دهه 70 و 80 میلادی انعطاف پذیری قیمت اولاً از دیدگاه عرضه و تقاضا و میزان خرید مشتری از طریق فروشگاه های حقیقی تعریف می شد. به طور مثال جسی و کهل انعطاف پذیری در قیمت را وابسته به کشش تقاضای کالا خصوصاً کالاهای معروف معرفی کرد (جسی و کهل،1978)  بیچلر و همکاران ، در تحقیقاتشان نشان دادند که قیمت گذاری انعطاف پذیر شامل قیمت گذاری متفاوت برای مشتریان بر مبنای ارزی مورد انتظار و مکانیزم قیمت گذاری پویا، مثل حراجی که قیمت و شرایط بر مبنای پیشنهاد شرکت کنندگان است می باشد (بیچلر و همکاران، 2008). گوتمن ، در تحقیقات خود تصریح می کند تصمیم گیری مشتری آنلاین براساس سه مبنا صورت می گیرد: قیمت، حمل و نقل و مسائل مالی(گوتمن،1998).
جارونپا و تاد ، تأکید می کند که رفتار خرید مشتری آنلاین بر مبنای آگاهی، از محصول، تجربه خرید، قیمت گذاری، خدمات ارائه شده به مشتری و ریسک مشتری صورت می گیرد. پس آگاهی از این موارد می تواند به شرکت برای دستیابی به مشتریان بیشتر از طریق طراحی محصولات و خدمات بیشتر و جدیدتر کمک نماید (جارونپا و تاد،1997 و 1996). در اینجا خاطر نشان می سازد که رفتار مشتری آنلاین به صورت دیدگاهی مطرح میگردد که در آن چگونگی تخصیص درآمد مشتری برای خرید محصولات آنلاین در نظر گرفته می شود.
با توجه به جهانی شدن تجارت، فضای الکترونیک با روش « صفحه به صورت» جای ارتباط  سنتی «صورت به صورت»  را گرفته است و دیگر از ساختمان، تلفن، کارمندان قسمت های  مختلف و ... خبری نیست؛ چرا که جای خود را به کامپیوترها،  "ATM" ، لپ تاپ و دیگر وسایل دیجیتالی داده اند. بنابراین، این تنها راه ارتباطی بین فروشندگان و مشتریان می باشد که تجربه جدیدی برای تجارت بوده چرا که ارتباط مستقیم انسانی وجود ندارند.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 6088 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:31 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    پروپوزال بررسي تاثیر انعطاف پذیری قیمت بر رفتار خرید مشتریان آنلاین دارای 15 صفحه وبا فرمت ورد وقابل ویرایش می باشد.