پاورپوینت آنالیز روغن

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت
دانلود پاورپوینت با موضوع آنالیز روغن
دارای 44 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

تعداد اسلاید : 44 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت ppt و قابل ویرایش
آماده برای :  ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

قسمتی ازمتن اسلایدها :

مقدمه
امروزه در بسياري از شركت ها، تلاش بر این است تا اطلاعات جامع تری از تجهيزات را بصورت طبقه بندي شده در اختيار داشته باشند و با كنترل اطلاعات و شرايط لازم از بوجود آمدن توقف هاي غیر منتظره جلوگيري كنند.
با توسعه تكنولوژي و پیشرفت صنایع، كنترل تجهيزات ماشين آلات و روانكارها به يك برنامه مدرن آناليز روغن تبديل شده كه نتيجه آن مراقبت و نگهداري بهينه تجهيزات،‌ صرفه جويي در مصرف انرژي و افزايش عمر ماشين آلات خواهد بود.

تعریف آنالیز روغن
" آنالیز روغن" از خانواده برنامه های PM، یك برنامه اجرایی نگهداری و تعمیرات بر پایه مراقبت وضعیت شرایط روانكار است كه با تمركز بر وضعیت روانكار و انجام آزمایش های گوناگون در محل كار با استفاده از تجهیزات و آزمایشگاه های معتبر صورت می گیرد.
در كل، اساس کار آناليز روغن عبارتست از: انعکاس وضعيت دقيق ماشين براي يک دوره زماني معين از طريق نشان دادن وضعيت دستگاههاي مکانيکي در حال کار.

مواد خارجي موجود در داخل روغن
1 - موادي که در اثر تغييرات فيزيکي و شيميايي روغن- از قبيل اکسيداسيون در روغن - به وجود مي‌آيند. 2 - مواد خارجي از قبيل ضديخ و سوخت و آب که وارد روغن مي‌شوند. 3 - مواد حاصل از سايش قطعات ماشين که وارد روغن مي‌شوند.

رقيق شدن روغن در اثر اختلاط با سوخت
در این حالت کيفيت روانکاري کاهش يافته و باعث افزايش ساييدگي قطعات و بالا رفتن دماي کار موتور مي‌شود. روغن، سطوح فلزي موتور را از هم جدا کرده، آب‌بندي بين محفظه احتراق و محفظه ميل لنگ را فراهم آورده و وظيفه انتقال حرارت در موتور را نيز بر عهده دارد که در صورت رقيق شدن، اين وظايف را به خوبي انجام نداده و باعث ايجاد عيوب ديگري در موتور مي‌شود.
دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 4852 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: پاورپوینت قابل ویرایش

تعداد صفحات: 44

حجم فایل:1,050 کیلوبایت

 قیمت: 42,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع آنالیز روغن
    دارای 44 اسلاید و با فرمت pptx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.