پروپوزال بررسی تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده وخریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها

دسته بندي : مباحث رشته ها » پروپزال

دانلود ورد با موضوع پروپوزال بررسی تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده وخریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها دارای 41 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 41 صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:


مقدمه
امروزه افزایش رقابت در مقیاس جهانی به افزایش تعداد شرکت¬هایی منجر شده است که فرصت¬ها را در بازارهای بین المللی جستجو می¬کنند تا به اهداف¬شان نائل آیند و جایگاه بازار و بقای¬شان را حفظ نمایند (دعایی و حسینی رباط، 1389، ص 62). جهانی شدن، فرآیند گام به گام توسعه¬ی تجارت بین الملل است که به موجب آن یک شرکت به طور افزایشی، درگیر عملیات تجارت بین المللی، از طریق محصولات خاص در بازارهای منتخب مي¬شود (کالافسکی ، 2009، ص 48). در این میان، صادرات را می¬توان نقطه¬ی شروعی برای جهانی شدن پنداشت (رحیم نیا و صادقیان، 1390، ص 121). صادرات به صورت ارتباط و کارکردن با بازارهای حرفه ای و حرفه ای های بازار در آن سوی مرزها تعریف می¬گردد (کالافسکی، 2009، ص 48) و در طول دو دهه پیش، همگام با رشد اقتصاد جهانی به عنوان یکی از فعالیت¬های اقتصادی که نسبت به دیگر فعالیت¬ها رشد بیشتری دارد، مورد توجه قرار گرفته است. در حقیقت صادرات به عنوان یک فعالیت تجاری ضروری برای اقتصاد ملی به شمار می¬رود. صادرات در سطح شرکت نیز به عنوان امکانی برای فروش بیشتر، سودآوری بیشتر، استفاده از اقتصاد مقیاس برای کاهش هزینه¬های توسعه¬ی محصول، افزایش استاندارد زندگی برای مشتریان و بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان تلقی می¬شود (لی و هبته-جورجیس ، 2004، ص 101). صادرات باعث می¬شود که سطوح استخدام، توسعه¬ی صنعتی و رفاه ملی افزایش یابد. هم¬چنین موجب بهبود عملکرد شرکت¬ها، افزایش سودآوری، افزایش حجم فروش و گسترش سهم بازار برای آن¬ها می¬شود (کوکسال ، 2008، ص 417).
روابط بازرگانی بین الملل ابعاد مختلفی را دربرمی¬گیرد که اثربخشی شرکت¬ها را در بازار بین المللی به ویژه بازار صادرات تحت تأثیر قرار می دهد  .با توجه به شرایط بازار پیچیده و دست-خوش تغییرات مداوم و پی در پی، کسب سریع اطلاعات درخصوص بازار و مشتریان اغلب رمز موفقیت در بازارهای بین المللی است. تحت شرایط متلاطم، احتمال بیشتری وجود دارد که محصولات شرکت متناسب با نیازهای مشتریان و محصولات رقبا نباشد و درنتیجه اثربخشی اقدامات شرکت کاهش می¬یابد (دعایی و حسینی رباط، 1389، ص 62). تحقيقات نشان مي¬دهند كه امروزه  دغدغة اصلي شركت¬هاي بين المللي بهبود عملكرد صادراتي مي¬باشد (قاسمی و همکاران، 1388، ص 76).
بيان مساله
در طول دو دهه گذشته، صادرات به عنوان یکی از فعالیت-هایی که رشد اقتصادی را تسریع می¬بخشند، شناخته شده است. صادرات نقش یک عامل کلیدی را در دست¬یابی به مزیت رقابتی در بازار پرتلاطم امروزی، برای شرکت¬ها ایفا می-کند و این برتری¬ها در نتیجه¬ی بهبود موقعیت مالی، افزایش بهره گیری از ظرفیت¬های تولیدی، استفاده از تکنولوژی¬های برتر و دستیابی به عملکرد مطلوب و مورد انتظار، ایجاد می- گردد (اورال ، 2009، ص 140).

دسته بندی: مباحث رشته ها » پروپزال

تعداد مشاهده: 5746 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 41

حجم فایل:271 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع پروپوزال بررسی تاثیر کیفیت ارتباط میان شرکتهای صادرکننده وخریداران خارجی بر عملکرد صادرات شرکتها دارای 41 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد صفحه : 41 صفحه
    فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس