پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری

دسته بندي : مباحث رشته ها » مبانی نظری

دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری دارای 12 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 12 صفحه
فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:

پیشینه تحقیق مطالعات داخلی نصیرزاده (1382) ميزان كاربرد برخي فن آوريهاي مديريت مالي در شركت هاي تحت پوشش دولت را مورد بررسی قرار داده و تنگناهاي موجود را شناسایی کرده است. نتايج مطالعه حاكي از آن است كه شركت هاي تحت پوشش دولت، جهت پيش بيني متغيرهاي مالي، از روش هاي صورت هاي مالي مقايسه اي، بررسي روند و تجزيه و تحليل نسبت هاي مالي استفاده مي كنند و براي ارزيابي طرح هاي بلند مدت (سرمايه اي) نيز روش دوره بازيافت سرمايه را بكار مي گيرند. نتایج نشان داده است که بکارگیری فن آوری های جدید می تواند روند انجام روش های گفته شده را تسریع سازد. مشایخی و همکاران (1384) عوامل كليدي موثر بر كاربرد فناوري اطلاعات در سازمانهاي دولتي ايران را مورد بررسی قرار دادند. براساس يافته‌هاي اين پژوهش، اعضاي پانل دلفي در مجموع 37 عامل را در موفقيت و شكست كاربرد فناوري اطلاعات در سازمانهاي دولتي ايران كليدي تشخيص داده‌اند. لازم به ذكر است كه به 20 عامل از اين عوامل در پژوهشها و مطالعات پيشين در بخش دولتي اشاره شده است و 17 عامل ديگر را اعضاي پانل ارايه كرده‌اند. اسدی و کریمی (1386) بررسی سازه هاي موثر بر کاربردهاي فناوري اطلاعات (IT) توسط آموزشگران مراکز آموزش علمي- کاربردي را مورد مطالعه قرار دادند. جامعه آماري اين تحقيق را آموزشگران مراکز آموزشي علمي - کاربردي کشاورزي تشکيل داده است. نتايج نشان داد که بين ميزان آشنايي و مهارت در زبان انگليسي، آشنايي و مهارت اينترنتي، آشنايي و مهارت کامپيوتري، زمينه بکارگيري فناوري اطلاعات، عوامل فني و شرايط محيطي با ميزان استفاده آموزشگران از فناوري هاي مختلف اطلاعاتي رابطه مثبت و معني داري نشان داد. نتايج حاصل از مقايسه ميانگين ها نشان داد بين آموزشگران با مدارک تحصيلي مختلف و وضعيت استخدامي مختلف از نظر ميزان پذیرش فناوري هاي اطلاعاتي تفاوت معني داري وجود دارد. شعاعی و علوی (1386) عوامل موثر بر پذيرش فناوري اطلاعات توسط کتابداران کتابخانه هاي دانشکده هاي فني دانشگاههاي دولتي شهر تهران را در قالب مدل پذیرش فناوری مورد بررسی قرار دادند. عوامل اين مدل در پژوهش حاضر، شامل برداشت ذهني از مفيد بودن، برداشت ذهني از آساني استفاده، نگرش نسبت به استفاده و تصميم به استفاده از فناوري اطلاعات به عنوان متغيرهاي مستقلي هستند که بر متغير وابسته استفاده از فناوري اطلاعات تاثير مي گذارند. جامعه آماري پژوهش را 160 نفر کتابدار تشکيل می دادند. يافته هاي حاصل از پژوهش حاضر نشان داد عوامل سازنده مدل پذيرش فناوري در اين پژوهش نيز در چارچوب مدل به عنوان عوامل تاثيرگذار بر پذيرش فناوري اطلاعات شناسايي شده اند. درانی و رشیدی (1386)

دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

تعداد مشاهده: 5587 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .doc

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:76 کیلوبایت

 قیمت: 54,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی پذیرش فناوری، مدل پذیرش فناوری، تئوری یکپارچه پذیرش و کاربرد فناوری دارای 12 صفحه و با فرمت .doc و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد صفحه : 12 صفحه
    فرمت فایل: ورد .doc و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس