پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری

دسته بندي : مباحث رشته ها » مبانی نظری

دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری دارای 4 صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد صفحه : 4 صفحه
فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس

 

قسمتی از متن نمونه:


مطالعات پیشین:
الهی (1385) امکان سنجی استقرار بانکداری الکترونیک در نظام بانکی کشور از دیدگاه مدیران و کارشناسان خبره بانکی را مورد مطالعه قرار دادند. روش انجام این مطالعه به صورت پیمایشی و با نظر سنجی بوده است. جامعه آماری تحقیق را کارشناسان بانک مرکزی ایران بودند. در این مقاله کوشش شده عوامل تاثیر گذار بر ابعاد امکان سنجی استقرار بانکداری  الکترونیکی تدوین گردد . سپس بوسیله انجام یک نظر سنجی از میان مدیران و کارشناسان خبره بانکی بخش فناوری اطلاعات بانکها، دیدگاه آنها در خصوص میزان وجود هر یک از عوامل تاثیر گذار بر ابعاد امکان سنجی استقرار بانکداری الکترونیکی مورد بررسی قرار گرفت . با تحلیل این داده ها ، نتایج بدین شرح می باشد: امکان استقرار بانکداری الکترونیکی از بعد فنی بطور متوسط تا زیاد، از بعد مالی و اقتصادی به میزان زیاد، و از بعد نیروی انسانی بطور متوسط وجود دارد.
موغلی (1386) پذيرش بانکداري الکترونيک در بين مشتريان بانکهاي شهر شيراز را مورد بررسی قرار دادند. اطلاعات و داده هاي پژوهش با استفاده از پرسشنامه جمع آوري شده اند. يافته هاي پژوهش نشان مي دهد که سهولت استفاده، مفيد بودن و اعتماد مشتريان در پذيرش بانکداري الکترونيک موثر است. ميزان تحصيلات مشتريان شعب بانکها تاثير مستقيمي در ميزان پذيرش بانکداري الکترونيک دارد. با اين حال رابطه معناداري بين ساير ويژگيهاي جمعيت شناختي و پذيريرش بانکداري الکترونيک مشاهده نشد.

دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

تعداد مشاهده: 5467 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .docx

تعداد صفحات: 4

حجم فایل:56 کیلوبایت

 قیمت: 54,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود ورد با موضوع پیشینه تحقیقات داخلی وخارجی کیفیت خدمات و پذیرش بانکداری الکترونیک و رضایت مشتری دارای 4 صفحه و با فرمت .docx و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد
    تعداد صفحه : 4 صفحه
    فرمت فایل: ورد .docx و قابل ویرایش
    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس