مهارت كنترل خشم وکنترل مردان عصبانی

دسته بندي : جزوات درسی و مقالات » روانشناسی
خشم،چه زمانی آستانه ی خشم پایین میاید،نشانه ی خشم،راههای ابراز خشم،چه کسانی در معرض خشم هستن،آسیب های خشم،روش های بروز پرخاشگری،پرخاشگری،زندگی بامرد عصبی،نحوه ی برخورد با همسر لجباز،راههای آرام کردن آدم عصبانی،احساسات

احساساتی که آدم تجربه می کند مثل شادی،خشم و ...رفتار رافعال و هدایت می کنند.هیجان نه تنها مضر نیست بلکه لازمه زندگی است زیرا نمی توانیم هیجان ها را از زندگی دور کنیم، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که یا از وقوع آن بکاهیم، یا یاد بگیریم چگونه با آن ها سازگاری (مثل غم)یا مقابله (مثل خشم)داشته باشیم.

همه ما عصبانیت را احساس نموده ایم و می دانیم که چیست. عصبانیت عموماً رفتا کاملاً طبیعی انسان است. اما زمانی که از کنترل خارج شود، می تواند مشکلاتی در کار، ارتباطات اجتماعی و حتی در کل کیفیت زندگی به وجود آورد.


   گرچه همه افراد خشمگین می شوند اما برخی بیشتر از بقیه خشمگین می شوند که این هم علت های خاصی دارد. زیاد خشمگین شدن برای سلامتی بدن و روان مضر است. از طرفی برخی افراد خشمگین ممکن است خشم خود را فرو دهند که این کار به سلامتی آنان صدمه می زند و یا خشم خود را روی دیگران خالی می کنند که این کار پرخاشگری نامیده می شود و به رابطه فرد با دیگران آسیب می زند.

دسته بندی: جزوات درسی و مقالات » روانشناسی

تعداد مشاهده: 6335 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pptx

تعداد صفحات: 79

حجم فایل:858 کیلوبایت

 قیمت: 67,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل