پاورپوینت الگوریتم پیشنهادی برای عسکبرداری از ساختار کبد

دسته بندي : مباحث رشته ها » پاورپوینت

دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت الگوریتم پیشنهادی برای عسکبرداری از ساختار کبد دارای 16 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد.

 

تعداد اسلاید : 16 اسلاید
فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش
آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس


قسمتی از متن نمونه:


چکیده:

جداسازی کبد از تصاویر سی تی اسکن بدون کمک اپراتور، به دلیل اثراتی مانند اثر حجم جزئی و شباهت شدید روشنایی کبد و بافتهای مجاور آن، کار دشواری است. در الگوریتم پیشنهادی، ابتداء بزرگترین بافت موجود در ناحیه شکم بعنوان ماسک اولیه کبد بیمار استخراج می شود. از این ماسک برای استخراج دقیق بازده شدت روشنایی کبد استفاده می شود. با طراحی تابع تجربی نقشه رنگی تصاویر سطوح خاکستری به تصاویر رنگی تبدیل می شوند.







مقدمه :

دستگاه های تصویربرداری در فعالیت های پزشکی از ارزش بالائی برخودار است. تنوع داده های تصویربرداری از جمله تصاویر ام. آر.آی و سی تی اسکن نیاز به طراحی الگوریتم هایی برای جداسازی خودکار تصاویر را ایجاد کرده است. در انجام عمل جراحی اهداء عضو علاوه بر بررسی کلی کبد، وضعیت رگهای موجود در آن نیز توسط پزشکان مورد مطالعه قرار می گیرد که استفاده از الگوریتم ها برای جداسازی کبد اهمیت زیادی دارد. و همچنین در جراحی تومورهای موجود در کبد، آناتومی کبد بگونه ای است که کار جداسازی آن در تصاویر CT دشوار است.






ساختمان وعمل کبد:

محل کبد در قسمت راست و بالای شکم در پشت دنده ها، زیر پرده دیافراگم است. کبد بزرگترین غده بدن است و وظیفه آن تولید – تغییر، انبار کردن و دفع مواد را بر عهده دارد. در فرد بالغ حدود 1500 گرم وزن دارد که خون سرشار از مواد غذایی مستقیم از دستگاه گوارش وارد کبد می شود این عضو بدن توسط دنده ها محافظت می شود.
کبد از مجموعۀ سلول های کبدی، عروق خونی ومجاری صفرا تشکیل شده نقشی که کبد بر عهده دارد در تنظیم سوخت و ساز گلوگز و پروتئین و نیز هضم و جذب چربی هاست. علاوه بر این در دفع مواد زائد نیز اهمیت دارد. صفرا در کبد ساخته می شود. به طور موقت در کیسه صفرا ذخیره می شود و زمانی که برای فرآیند هضم لازم باشد به داخل لوله گوارش وارد می شود.


دسته بندی: مباحث رشته ها » پاورپوینت

تعداد مشاهده: 5371 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: .ppt

تعداد صفحات: 16

حجم فایل:1,559 کیلوبایت

 قیمت: 49,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    دانلود پاورپوینت با موضوع پاورپوینت الگوریتم پیشنهادی برای عسکبرداری از ساختار کبد دارای 16 اسلاید و با فرمت .ppt و قابل ویرایش و آماده برای ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس می باشد

    تعداد اسلاید : 16 اسلاید

    فرمت فایل: پاورپوینت .ppt و قابل ویرایش

    آماده برای : ارائه ، چاپ ، تحقیق و کنفرانس