استراتژی مارک گذاری

دسته بندي : مباحث رشته ها » مدیریت
در این تحقیق به بررسی موارد زیر پرداخه میشود:تصمیمات برندینگانواع مارک گذاریبرندهای منفرد (Individual Brand Names)یک نام برای همه محصولات (A family name for all Products)نام‏های جدا برای خانواده‏های محصولات مختلف (Separate family names for all products)ترکیب نام کمپانی با نام محصول (Company trade name combined with individual product name)استراتژی برند گروه های صنایع غذایییک استراتژی رایج در ایران در زمینه برندینگمزیت رقابتی نام تجاری موفقتخریب ”تصویر برند“نتیجه گیری
دسته بندی: مباحث رشته ها » مدیریت

تعداد مشاهده: 7379 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 12

حجم فایل:1,922 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • گالری تصاویر :