روش طبیعی برای جلوگیری از زود انزالی

دسته بندي : مباحث رشته ها » پزشکی
شما هم از افرادی هستید که از زود انزالی ناراحت هستید؟

زمان استاندارد انزال در مردان :

 

زمان استانداردی برای رسیدن به انزال در نظر گرفته نشده است. با وجود اینکه طبق نظر اکثریت افرادی که در مطالعات شرکت داشته‌اند یک سری زمان‌هایی پیشنهاد شده اما هیچ کدام قطعی نیستند چون این زمان بسته به نظر و رضایت افراد از رابطه زناشویی‌شان از هر زوج تا زوج دیگر متفاوت است اما پیشنهاد شده که اگر در 50 درصد یا بیشتر موارد ارتباط زناشویی انزال زمانی اتفاق افتاد که فرد و یا همسرش راضی نبودند یعنی فرد مشکوک به این اختلال هست و می‌توان وی را مورد تشخیص و درمان قرار داد.

عواقب زود انزالی

 

ابتلا به عارضه زود انزالی منجر به بروز اختلالات روان مانند اضطراب، افسردگی و سردی روابط زوجین می‌شود و بر روان آنان تاثیر می‌گذارد.در اینترنت روش های زیادی برای جلوگیری از زود انزالی وجود داردمصرف دارو های شیمیایی که هر کدام عواقب خود را دارد حتی شما اگر از کاندوم یا اسپری تاخیر استفاده کنید لذت خوبی از رابطه نخواهید داشت.

ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید روابط زناشویی عالی به صورت طبیعی داشته باشید.

برای حل مشکل زودانزالی ابتدا ریشه آن را پیدا کنید

 

عامل‌های متفاوتی باعث زودانزالی می‌شود. این عامل‌ها را می‌توان به دلایل زیستی (مانند ژنتیک)، شیمیایی و یا روانی تقسیم‌بندی کردما در این آموزش ابتدا دلیل زود انزالی شما را به کمک شما پیدا می کنیم سپس به وسیله خودرن مواد غذایی مناسب و همچنین ورزش به درمان آن می پردازیم همچنین در پایان با شما گروهی از مردان مورد بررسی قرار  می دهیم تا ببینیم چه گروهی از مردان بیشتر دچار مشکل زود انزالی می شوند

هیچوقت از خرید این فایل پشیمان نمی شوید،بعد مطالعه این فایل می توانید سبک زندگی بهتری در زندگی زناشویی خود داشته باشید

 
دسته بندی: مباحث رشته ها » پزشکی

تعداد مشاهده: 3991 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 17

حجم فایل:791 کیلوبایت

 قیمت: 51,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل